Zespół redakcyjny

Redaktor NACZELNY: dr inż. arch. Grzegorz Twardowski

Redaktor działu WYDZIAŁ: mgr Alicja Kołaczkowska

Redaktor działu DZIEKANAT: mgr Elżbieta Ostachowicz

Redaktor działu PRACOWNICY: mgr Maria Szczecińska

Redaktor działu REKRUTACJA: dr inż. arch. Mariusz Łysień

Tłumaczenia: mgr Alicja Półtorak-Filipowska

Webmaster: mgr inż. arch. Wojciech Ciepłucha

Pomoc techniczna: Dariusz Zachara

E-mail redakcji:

Wytyczne do tworzenia AKTUALNOŚCI na stronie internetowej Wydziału Architektury:

W celu opublikowania należy przesłać na e-mail: w języku polskim: tytuł, streszczenie, opis, zdjęcie główne i zdjęcia dodatkowe. Zdjęcia jako osobne pliki, streszczenie i opis w załączniku w formacie Microsoft Word (DOC, DOCX).

  • Tytuł
  • Streszczenie 200 znaków liczone wraz ze spacjami, w wersji polskiej. Pojawi się pod zdjęciem na głównej stronie.
  • Opis szczegółowy: w wersji polskiej (opcjonalnie także angielskiej). Pojawi się we wpisie.

Obrazy w formacie .JPG:

  • Miniatura: format 400 x 225 pikseli (16:9), rozmiar pliku max 120 KB, nie powinna zawierać dużych ilości tekstu, najlepiej wcale.
  • Zdjęcia we wpisie: maksymalnie 12 szt., format: nie mniej niż 800 px dłuższej krawędzi, nie więcej niż 1920 px dłuższej krawędzi (preferowane proporcje 16:9), rozmiar pliku max 200 KB. Każde zdjęcie osobno opisane: Nazwa Wydarzenia, autor zdjęcia.

Wszystkie zdjęcia/grafiki powinny być wysokiej jakości, wyraźne, bez widocznego ziarna/szumu, nieprześwietlone lub nie niedoświetlone.

Do zdjęć należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu praw autorskich lub własnościowych do załączonych zdjęć/grafik oraz zgodę na ich wykorzystanie na stronie WA.

Materiały nieposiadające wymaganych elementów według powyższych wytycznych zostaną wstrzymane przed publikacją do czasu uzupełnienia.

Redakcja zastrzega sobie prawo do edycji tekstu.

data publikacji: 02-12-2022    edycja: 05-07-2023
EnglishPolish