Redaktor NACZELNY: dr inż. arch. Grzegorz Twardowski
Redaktor działu WYDZIAŁ: mgr Alicja Kołaczkowska
Redaktor działu DZIEKANAT: mgr Elżbieta Ostachowicz
Redaktor działu PRACOWNICY: mgr Maria Szczecińska
Redaktor działu REKRUTACJA: dr inż. arch. Mariusz Łysień
Webmaster: mgr inż. arch. Wojciech Ciepłucha
Tłumaczenia: mgr Alicja Półtorak-Filipowska
Pomoc techniczna: Dariusz Zachara
E-mail redakcji: redakcja.arch@pk.edu.pl
Wytyczne do tworzenia AKTUALNOŚCI na stronie internetowej Wydziału Architektury:
W celu opublikowania należy przesłać na e-mail: redakcja.arch@pk.edu.pl w języku polskim: tytuł, streszczenie, opis, zdjęcie główne i zdjęcia dodatkowe. Zdjęcia jako osobne pliki, streszczenie i opis w załączniku w formacie Microsoft Word (DOC, DOCX).
- Tytuł
- Streszczenie: 200 znaków liczone wraz ze spacjami, w wersji polskiej. Pojawi się pod zdjęciem na głównej stronie.
- Opis szczegółowy: w wersji polskiej (opcjonalnie także angielskiej). Pojawi się we wpisie.
Obrazy w formacie .JPG:
- Miniatura: format 800 x 450 pikseli (16:9), rozmiar pliku max 120 KB, nie powinna zawierać dużych ilości tekstu, najlepiej wcale.
- Zdjęcia we wpisie: maksymalnie 12 szt., format: nie mniej niż 800 px dłuższej krawędzi, nie więcej niż 1920 px dłuższej krawędzi (preferowane proporcje 16:9), rozmiar pliku max 200 KB. Każde zdjęcie osobno opisane: nazwa wydarzenia, autor zdjęcia.
Wszystkie zdjęcia/grafiki powinny być wysokiej jakości, wyraźne, bez widocznego ziarna/szumu, nieprześwietlone lub nie niedoświetlone.
Do zdjęć należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu praw autorskich lub własnościowych do załączonych zdjęć/grafik oraz zgodę na ich wykorzystanie na stronie WA.
Materiały nieposiadające wymaganych elementów według powyższych wytycznych zostaną wstrzymane przed publikacją do czasu uzupełnienia.
Redakcja zastrzega sobie prawo do edycji tekstu.